Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 2., hétfő

Első nap az oviban

Igen, igen, ez a nap is eljött, Fanni óvodás nagylány lett!!!! És ezt büszkén mondja is magáról, hogy eddig még csak bütykölős lány volt, most már óvodás :-)

Már nagyon várta ezt a napot, a "nagy napot", ma reggel már 5-kor felkelt és utána már nem aludt, 6-kor már fel is akart kelni...hát igen, volt egy kis izgalom :-). Nagyon vidám volt egész reggel, szépen felöltözött, megreggelizett és Zoli elvitte az oviba. Ő volt az első, így legalább a másik ovónénivel is megismerkedhetett Fanni, rögtön megnézték a babákat, Éva néni állítólag nagyon szépen énekelt neki.

Mi mentünk érte ebéd után Zsófival, azt vártam, hogy a nyakamba ugrik, de nem, amikor meglátott, közölte, hogy ő még be akarja fejezni, amit ebéd előtt elkezdett...de hát ugye a gyerekek is mentek aludni, így ő is hazajött és el is ment aludni. Élmények:

- Mi volt az ebéd?
- Finom husileves és túrós tészta, de azt én nem szeretem.
- Azért ettél belőle?
- Igen, egy kicsit.

- És mi volt a húslevesben?
- Krumpli és husi (?!).

- Voltatok az udvaron?
- Igen, motoroztam körbe-körbe, sétáltam és rohangáltam.

- Mész holnap is oviba?
- Igeeeeeen.

Az ovónénik szerint nagyon ügyes volt (egyébként ketten kezdtek ma újak, mindketten nagoyn ügyesen beilleszkedtek, nem is látszott, hogy újak vannak a csoportban), semmi gond nem volt vele, bár annyit sikerült elcsípnem, hogy volt kis sírás-rívás tevékenységek közötti váltáskor (hát igen, a régi nóta), pl. amikor játék helyett reggelizni kellett menni vagy amikor az udvarról be kellett menni, de végül gyorsan megvígasztalódott.

Az ovi facebook oldalán vannak fent képek is, már a mai napról is Fannival :-). Ezekből kiderül, hogy volt ma mesehallgatás, angolozás, torna is :-).

4 megjegyzés: