Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 14., szombat

Ovi - második hét

Egy újabb hét eltelt, íme egy rövid összefoglaló:

Fanni továbbra is örömmel megy oviba, délután pedig egész sok mindent elmesél. Néhány aranyos megjegyzés:

"Ma nem volt Csanó oviban (itt elkezdett pityeregni majdnem), beteg lett."
Másnap: "Ma nem volt Hanna oviban, biztos ő betegítette meg Csanót. Hazavitték meggyógyítani."
Múlt héten elmondása szerint ugye még Hanna volt a "legjobb barátnője", ezen a héten pénteken már azt mondta, hogy Évike. Merthogy "Évike megengedte, hogy megöleljem és ő is megölelt engem" :-).
Péntek: "Bálint nem engedte, hogy én is játsszak a kirakóval. Én oda akartam feküdni, de azt sem engedte.", "X és Y (sajnos a nevekre nem emlékszem...) nem engedte, hogy az udvaron a padra feküdjek."
Sajnos az evése nem javult az oviban sem, ott sem jó evő, de szerdán nagyon ízlett neki a tarhonya, kétszer is evett belőle, majd amikor mentem érte, akkor reklamált, hogy miért nem volt akkor desszert?! :-D

Az ovónéni elmondása szerint a héten már könnyebb volt Fannival, nem fáradt el 11-re, kibírta ebédig. Kérdeztem tőle, hogy kivel, hogyan játszik Fanni, azt mondta, hogy korának megfelelően mindig azzal játszik, ahová sodródik (ergo nem egyedül játszik, ez jó!!!).

A héten matekoztak, tornáztak és (anyák napi, de ez meglepetés elvileg) verseket és énekeket tanultak.
És hogy a lényeg ki ne maradjon, kedden locsolkodás is volt, de erről már írtam.

Ééééééés a héten már mosolygós kép is készült róla az oviban:





Anyák napi verstanulás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése