Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 4., szerda

Ovi - harmadik nap - kiegészítés

Néhány dolog kimaradt, gyorsan pótolom, mielőtt elfelejtem:

1. amikor délben mentünk érte és Erika segített neki öltözni, akkor Fanni egyszercsak átölelte és megszólalt: "Szeretlek". Ez is jelzi, hogy tényleg szeret oda járni!!! Bár ki ne szeretne, annyira jóóóóóó ez az ovi, abszolút gyermekbarát...csak persze meg kell várni, hogy Fanni megszokja, mert egyelőre elfárad és itthon kapok hisztiket rendesen...illetve nem is igazán hisztik, hanem fáradtság miatti sírások a déli alvás előtt és után (igaz, ilyenek az ovi előtt is voltak, de nem ilyen gyakran).

2. ma verset tanultak az oviban, amiről ismét az ovónéninek köszönhetően szereztem tudomást...de amint elkezdtem elolvasni, Fanni már mondta is tovább, szóval megvan az első versike, amit az oviban tanult (most már csak le kell videózzam)...kivételesen leírom, mivel ez az ELSŐ:
Nyuszika a bokorból kandikál.
Most nem répákat rágicsál,
ajándékot osztogat,
cukrokat meg csokikat.
Meg is eszem mindet,
aztán búcsút intek.

3. már egész sok gyerek nevét tudja Fanni és szépen meg is mutatja őket a képeken...sőt, mint kiderült, többet is tud, mint amennyit magától meg tud mutatni...ha megkérdeztem tőle, hogy pl. hol van Bálint vagy Gergő, megmutatta (onnan tudom, hogy vannak ilyen nevű kisfiúk, mert ma bemutatkoztak néhányan nekem és rájuk emlékeztem :-D). Ha belegondolok, a kiscsoport felének kb. már tudja a nevét Fanni, ami három nap után nem is rossz :-)...néha azért fura, amit mond, pl. a képek alapján egy egyértelműen kislányt folyamatosan Berciz, lehet, hogy Betti?! hmmm, majd idővel kiderül :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése