Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 4., szerda

Ovi - harmadik nap

Éjjel többször is ébredt Fanni, hogy tele az orra, de legalább már nem 5-kor kelt, hanem fél 7 után Zoli ébresztette. A zűrös éjjel ellenére nagyon lelkesen ment oviba :-). Amikor délben mentem érte (illetve Zsófival mentünk), akkor nagyon megörült nekem, a nyakamba ugrott és megölelt :-). Aztán Erika segített felöltöztetni (Zsófi a kezemben volt), mondtam neki, milyen jókedvű ma Fanni, aztán mondta, hogy két perce még nem így volt, mert leöntötte magát levessel, át is kellett öltöztetni :-D.

Ma sokat játszottak, kint az udvaron is voltak, ezeket sikerült megtudnom tőle:
- Csak akkor sírtam, amikor egy kislány elvette a motoromat és nem adta vissza. Pedig én kértem volna. Szabina volt a kislány. (ezt mind magától mondta, én nem kérdeztem semmit...)

- Mi volt az ebéd?
- Finom zöldségleves, de miért volt csak répa benne? Miért csak répa volt benne?
- Nem tudom, biztos azért, hogy jól tudjatok fütyülni. És a második?
- Milánói spagetti, az nagyon ízlett, ettem belőle, de nem mind!!!

Sikerült két rejtélyre is fényt deríteni, legalábbis azt hiszem...Első nap azt mondta, hogy Petigina is ott volt oviban, aki mellesleg egy kislány...hmmm??? Aztán kitaláltuk, hogy lehet, hogy Bettina, na, azóta Bettina van az oviban...tegnap pedig azt mondta, hogy Dezsi néni segített neki felöltözni, végül meg is találta Fanni kabátját...ma kiderült, hogy nem Dezsi néni, hanem Erzsi néni...és Fanni szerint van Dorka is az oviban, aki mint kiderült, Zorka. Remélem, nincs semmi baj Fanni fülével :-D

Egy kép máról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése