Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 3., kedd

Második nap az oviban

A jó kezdet után az éjjel a várakozásoknak megfelelően nem volt túl jó...de nem ám a sok élmény miatt ébredt Fanni, hanem mert folyt az orra...kicsit megfázott...vagy valami nyavalyát elkapott a többiektől...így reggel 5 után ismét nem akart aludni, megint korán kelt (ha már nem alszik, akkor legalább Zsófit ne ébressze fel alapon)...reggel felhívtuk az ovit, hogy mi ilyenkor a teendő, de meglepetésünkre azt mondták, hogy enyhe orrfolyással mehet (egyébként sem lenne jó emiatt félbeszakítani a beszokási folyamatot), sok gyereknek folyik az orra, ez egy ilyen időszak most...hmmmm...nem örülünk, reméltük, hogy azért a betegséget megússzuk, de azt legalábbis nem gondoltuk, hogy egy nap után lerobban a csajszink...
Persze amikor reggel (még a telefon előtt) mondtam Fanninak, hogy lehet, hogy ma nem megy oviba, akkor elkezdett sírni, hogy de ő majd szólni fog az ovónéninek, hogy fújja ki az orrát...ő menni akart!!! Tehát tetszik neki, ez jó jel, egyelőre...
Szóval ma is volt Fanni oviban és az orrfolyást leszámítva ismét minden rendben volt, ügyes volt állítólag, de nagyon elfáradt (nyűgösebb, sírósabb volt)...látszott is rajta, mert ma már jobban örült nekem délben (még azért ma sem borult a nyakamba...). Kíváncsi vagyok a hét második felében hogy bírja majd...az ovónéni szerint pár hét és megszokja, akkor már nem fog így elfáradni délelőtt...meglátjuk.
Amit ma megtudtam tőle:
- Fanni, ittál ma sok vizet? Tudod, ha beteg vagy, sokat kell inni.
- Csak ebéd után ittam.
- Miért? Reggeli után nem ittál?
- Nem.
- Miért?
- Mert elfogyott és nem adtak.
- ????? De kértél?
- Nem akartam kérni.
(- Ja, így már értem, fura is lett volna...)

- És mi volt az ebéd?
- Zöldségleves és finom borsófőzelék, de nekem az nem ízlett.
- De azért ettél belőle?
- Igen, de nem mind!!!

Épp uzsonnához készülődünk, mondom, hogy segítsen kipakolni, mire Fanni:  Fogjunk egy tányért és egy poharat és üljünk le...hopp, újabb információ!!! Merthogy úgy kell ám mindent harapófogóval kihúzni belőle...kivéve vacsoránál, akkorra már annyira fellelkesült, hogy Zolinak vidáman mesélt mindenről :-)

- Mi volt a reggeli?
- Szendvics, én vajasat ettem, tegnap a piros pötty a szendvicsen nem ízlett. (?????)

- És voltatok az udvaron?
- Igen.
- Mit csináltál?
- Motoroztam.
- Van homokozó is?
- Igen, egy nagy zöld medencében van a homok.

Nemsoká teszek majd fel képeket is :-)

2 megjegyzés:

  1. Ejha, akkor nálatok már elkezdődött :) A betegséget sajnálom, sajnos szinte mindenfelől azt hallom, hogy 1 hét ovi, 2 hét otthoni betegeskedés, főleg az elején. Mondjuk nem is csoda, amikor nyílt napon voltunk, nem egy gyerkőc orrából csüngött állig a zöldség...Így nem könnyű egészségesnek maradni. Nagyon ügyes Fanni, hogy ilyen ügyesen vette az első két napot :) A piros pötty a kenyéren meg nem lehet, hogy pirosarany volt?:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) Piros pöttyre én is pirosaranyra tippelnék, azt én sem igazán szeretem :-)

    VálaszTörlés