Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 5., csütörtök

Ovi - negyedik nap

A mai nap nagyon jól alakult...Fanni az éjjelt végigaludta (ráfért már, három napja nem aludt egy jót...), ennek örömére, reggel 6 után magától kelt, jókedvűen, délben amikor mentünk érte, a nyakamba ugrott és nagyon jó kedve volt...itthon pedig simán elment aludni, mondta is, hogy álmos és fáradt, szeretne aludni...megértem :-) Azért azt megtudtam, hogy ma már sírósabb volt, de amint ebédelt egy kicsit, utána már megint jobb lett a kedve.

Mai ebéd: galuska leves, rizsecske husival és káposztával. "Mind megettem a riszecskét meg a husit, vegyesen, előbb az egyik husit, utána a másikat...).

"Csak egyszer sírtam, mert egyedül akartam leszállni a motorrol. Éva néni nem engedte (????). De végül megtanultam!!!" (ja, így már érthető...)

És ma tanultak egy nyuszis éneket, leírom, mert ez is ELSŐ, első ének az oviban :-)
"Nyuszi fülét hegyezi,
nagy bajuszát pödöri,
répát eszik ropp-ropp-ropp,
ugrándozik hopp-hopp-hopp."
És ezt teljesen egyedül elénekelte, nem kellett segíteni neki :-)

"Ma a kicsik nézték a nagyokat. A három nyúl mesét nézték." (A nagycsoportosok előadták a kiscsoportosoknak a három nyúl meséjét)

Ma volt közös torna reggel és megvizsgálták a tavaszi virágokat is...Fanni nagyon vizsgálódik, az fix:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése