Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 21., szombat

Ovi - heti beszámoló

A hét betegeskedéssel kezdődött, illetve inkább fáradtsággal, mert Fanni vasárnap éjjel az orrdugulás miatt keveset és rosszul aludt, sokszor ébredt. Így hétfőn és kedden itthon volt, kedd délutánra az orrdugulás is megszűnt, így szerdán reggel már ment oviba.
Az itthon töltött négy nap egyhuzamban kibillentette az előző két heti egyensúlyból, rájött, hogy itthon is jó lenni, így a hét hátralévő része hullámvölgy volt ovi szempontból. Reggel nem akart menni oviba, amikor otthagytuk volna, akkor erősen a nyakunkba kapaszkodott és sírt, de végül bement (vagy ölben bevitték) és ott megvigasztalódott.
Az oviban mesét hallgattak (A három kismalac, A három pillangó), anyáknapi énekeket és verseket tanultak (pssszt, ez titok :-)), lefestették magukat, az udvaron virágokat ültettek és locsoltak, megnézték a veteményeskertet.

Néhány történés Fanni szavaival:
"azért nem ültettem virágot, mert nekem nem jutott virág"
"nekem nem jutott kanna, azért nem locsoltam"
"azért nem homokoztam, mert nem jutott nekem vödör, amire ráüljek" - hát igen, ha nem siet, elfogy...
"három motorral is motoroztam, kékkel, zölddel és pirossal" - végre nem azt mesélte, hogy XY elvette a motort tőle :-D
"Marci rosszat csinált, nem kell a sapkára feltenni a kapucnit, ne beszéljen hozzám!!!"
"a fiúk és a lányok ne beszéljenek hozzám!!!"

Sajnos az evéssel nagyon hadilábon áll, reggelire vajas kenyeret eszik, ez még rendben van, de ebédre szinte semmit, levesből semmit, a másodikból pedig néhány falatot...nem csoda, hogy itthon még simán megebédel utána...muszáj, mert kb. fél kilót fogyott az ovi kezdete óta (nem látszik rajta, max. annyi, hogy kisebb a pocakja :-D)...nem csoda, hiszen egy étel kimarad (illetve most már nem, de eddig...).

Íme néhány kép a hétről:



hogy miért fejjel lefelé festette le magát?!?!?!

"vadmotoros"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése