Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 6., péntek

Ovi - ötödik nap

A hét utolsó napja nem kezdődött annyira jól, a borzalmas időjárásnak (is) köszönhetően a csajok sokszor ébredtek...de Fanni reggel jókedvű volt és ez a lényeg :-) Délben is jókedvű volt, amikor mentem érte :-)

Ebéd: leves, volt benne zsemlekocka, finom volt, a második tészta és husi volt összekeverve, ízlett, vegyesen ettem.

Délelőtt nyuszit kerestek az udvaron, ő Hannával kereste. Kérdeztük tőle, hogy van-e már barátnője, erre ő: igen, Rékuska...de Hanna a legjobb barátnője...kíváncsi vagyok, holnap is ezt mondja-e :-) Egyébként ő és Hanna a legkisebbek, úgy tűnik, összetartanak :-)





Ma reggel mondta, hogy neki a Marci ágya alatt van az ágya (és tényleg) és hogy ő majd ott fog aludni az oviban...meg este is (???) :-D

Jaj, a nevek tekintetében pedig teljesen elvesztem...kiderült, hogy semmilyen Bettina nincs az oviban, akit annyit emleget, de Berci és Ádám sincs (akiket én a képek alapján lánynak néztem), viszont Berci és Ádám van a Bütykölőn, szóval azért már keverednek a dolgok, ami nem meglepő.

Egyébként ma is szépen elment lefeküdni, álmos volt, kíváncsi vagyok, mennyit alszik, merthogy tegnap fél 4-kor úgy mentem be ébreszteni három óra alvás után...kicsit nyűgös volt, de a tojásfestés hírére gyorsan megvígasztalódott :-). Igen, bizony, merthogy kedden az oviban locsolkodás lesz és a lányoknak vinni kell valamit a fiúknak :-).

Két bónusz kép, egy bent játszós és egy kinti, itt csak messziről nézelődik :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése