Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. szeptember 30., péntek

Mese vagy valóság?

Ma az udvaron meséltünk kitalált meséket, Fanni mondta, hogy kiről, én meg próbáltam valami értelmes történetet kitalálni. Épp ott tartottunk, hogy Mickey egér, Minnie, Pluto és Goofy (így kell leírni?!) dominóznak. Leülnek az asztalhoz...itt Fanni félbeszakított és elkezdte kiosztani az ülésrendet. Tudni kell, hogy ahol ültünk, volt három üres szék, plusz még kettő, amin mi ültünk. Miután a három széket kiosztotta, megkérdeztem, hogy Goofy vajon hova ül, erre elgondolkodott és megszólalt: "Én innen felállok és ideül" - és azzal a lendülettel fel is állt a székről és más ülőhely után nézett :D. Csak akkor volt hajlandó visszaülni, amikor folytattam a mesét, hogy Goofy inkább állna az asztal mellett, ő visszaülhet :D. Na most akkor hogy is van ez? Mese vagy valóság? :D Fantáziában nem vagyunk híján :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése