Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. szeptember 12., hétfő

Gyerekszáj

Reggel lelopóztunk, hogy Zsófi alhasson tovább, ezért a fürdőben öltöztettem Fannit. Nézegeti a ruháit, amit előkészítettem, kezében a saját fehér trikójával megszólal: "Lehoztad Zsófiét? Ezt hogy gondoltad?" :D

Lujzi babával játszik, miközben megüti fülemet a következő mondat: "Nyári melegbe mentél."
Én: Fanni, mit csinál Lujzi?
Fanni: Nyári melegbe ment.
Én: És hol van a nyári meleg?
Fanni: Itt. - és rámutatott a szőnyegnek arra a részére, ahol előzőleg Lujzi feküdt. - Itt van a nyári meleg.

Fanni kéri, hogy a netbookon hallgassunk rádiót (rákaptunk a Picurrádióra :D), de akkor épp indulóban voltunk, ezért mondtam, hogy most nincs rádió. Erre ő: " a rádiót elvitte a gép" :D

Most hétvégén Hatvanban rengeteg aranyos dolgot mondott, fogtuk a hasunkat a nevetéstől, de sajnos nem jegyzeteltem és semmire nem emlékszem :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése