Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 22., csütörtök

Zsófi beszéd

Van néhány szó, amit Zsófi nagyon aranyosan mond, íme a kedvenceim:
- sükamak = süt a nap
- kenknkn = kenguru
- knknni = dolgozni
- készém = kérsz még

Zsófi mostanában sokszor odajön hozzám és megölel vagy csak szimplán odabújik hozzám. Ma a tévében (épp egy film legvégét néztem, amikor felébredt) meghallotta, hogy "Szeretlek, Apa", erre odaszaladt hozzám, megszorította a térdem és megszólalt: "szeetek".

Ma reggel kanalaztam a tápszert a vízbe, számoltam, de nem egyedül ám!!!
Én: eeeegy
Zsófi: kettőőőő
Én: igen, kettőőőő
Zsófi: háááám
Én: hárooooom
Zsófi: néty
Én: négy
Zsófi: öt
Én: öt
Én: hat
Meglepő, ugye? Pedig nem is tanítottuk, csak úgy megtanulta :-)

Tényleges mondatokat még nem igazán mond Zsófi, de szavakat már szépen rakosgat egymás mellé, két példa máról:
- Apa. Ement. Knknni (dolgozni).
- Sétánni. Szanni. Obiba. Sapkát. Sájat. Fevenni. - ugye érthető? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése