Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. november 5., hétfő

Igen, nem, hát persze, boldog vagyok

Zsófiról eddig sokszor írtam, hogy "igen-csaj", azaz minden kérdésre igennel válaszol, illetve, hogy nemrég elkezdte használni a nemet is...igen ám, de a hosszú hétvégén kiderült a nagy titok, mégpedig a következőhöz hasonló párbeszédekkel:
Zsófi, éhes vagy?
Igen!
Zsófi, nem vagy éhes?
Neeeeem!
:-DDDDD

Fanni az igen helyett rászokott a "Hát persze" használatára, ami bizonyos esetekben nagyon viccesen veszi ki magát. Mindenesetre az "ühüm" helyét is átvette, így jelenleg minden igen válasz helyett hát perszét mond.

Végül egy gyerekszáj:
Fanni: "Tünde, úgy látom, nagyon boldog vagy!"
Tünde: "Igen, az vagyok, miért ne lennék? Te boldog vagy?"
Fanni: "Én mindig nagyon boldog vagyok!" :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése