Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2013. február 5., kedd

Zsófi - alvászavarok

Három napja elromlott Zsófi elalvása (szerencsére az alvása nem), az okot sajnos nem sikerült kideríteni. Írtam már róla, hogy talán a sötéttől való félelem lehet az oka, de biztosan nem csak ez, mert nemcsak este, hanem délben sem akart elaludni, mintha félt volna az ágyába befeküdni. Tegnap délben sírva aludt el, egyszerűen semmi nem nyugtatta meg, mintha inkább csak "hisztinek" tűnt volna (előző nap már engedtem neki, kihoztam és egy órával később aludt, gondolom, rákapott az ízére, de rászoktatni nem akartam). Tegnap este ötször kellett visszamenni hozzá megnyugtatni, ma délben bentmaradtam nála, amíg el nem aludt, este pedig elpilledés után (de elalvás előtt) kijöttem és szépen egyedül elaludt. Reméljük, ez csak egy átmeneti időszak volt és visszatérünk a régi jó világba, amikor csak letettük az ágyába és szépen egyedül elaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése