Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 4., szombat

Szobatisztaság és mozgás-torna - újabb státusz

A szobatisztaság újabb fázisába léptünk - már alakulgat az éjszakai szobatisztaság is...tegnap éjjel negyed 5-kor azzal ébresztett Fanni, hogy pisilni kell, én persze félálomban mondtam, hogy ott a pelus, nyomja abba...hát igen, még álmos voltam, nem esett le, hogy mit is jelent most ez. Aztán ma este lefekvés után egy órával nyöszörgött Fanni, hogy pisilni kell, vittem bilit és pisilt, majd közölte: "azért nem tudtam aludni, mert pisilni kellett". Ez igen, nem hittem volna, hogy egy hét után már ilyen élményben lesz részem, hogy az éjszakai pisilés miatt is szól...még ha nem is mindig, de nagyon ügyes :-).

Zsófi is szépen halad a mozgással, ma reggel négyszer teljesen egyedül átfordult hátról hasra, fordítva is menne, de a keze még útban van. Ma este pedig Tatával tornáztak, amikor egy pillanatra négykézlábra állt és talicskázott is egy kicsit, íme a bizonyíték:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése