Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 8., szerda

Cumi nélküliség

Még végére sem értünk a szobatisztasági projektnek (éjjel ugyanis még van pelus Fannin, bár már felébred és kéri a bilit), tegnap este kezdetét vette a cumiprojekt. Az egész úgy kezdődött, hogy Fanni lefekvés után többször kért bilit (persze termés nem volt bele), mikor meguntam, mondtam, hogy itt a bili, de ha nem lesz benne semmi, akkor ideadja a cumikat. Ideadta a cumikat és ment bilizni...utána persze volt sírás-rívás a cumikért, megesett a szívem rajta és visszaadtam. Pár perc múlva újabb sírás, bemegyek, nyújtja a cumikat, hogy vegyem el. Elvettem és kijöttem. Sírás nélkül szépen elaludt!!! Éjjel egyszer felébredt, de akkor sem a cumikat hiányolta, hanem kakilnia kellett (ez is téves riasztás volt), majd pedig reggelig aludt :-).
A déli alvásnál sírdogált megint a cumikért, de mondtam, hogy kidobtuk őket, nincsenek, aludjon (ezt már határozottan), így szépen elaludt :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése