Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. november 4., péntek

Miért?

Miért is írom ezt a bejegyzést? Miért ne? Miért...? Miért...? Miért...? Egymáshoz fűződő kérdések láncolata, ez a mai nap mérlege...hmmm, itt a "várva várt" Miért? korszak. Ez szörnyűűűűűűű, és még csak pár órája kezdődött...azt hittem, elég kreatív vagyok, leszek ehhez, de nem...mindig utólag jut eszembe, hogy mit is kellett volna válaszolni...hmmm, ezt még gyakorolnom kell :D. De Fanni majd tesz róla, hogy legyen rá alkalmam :D.
Nemrég írni akartam már, hogy megjelentek a Miért? kezdetű kérdések, de csak imitt-amott, egyszer-egyszer, önállóan. Ma rájött Fanni, hogy ezeket egymáshoz is lehet fűzni és egész nap ezt gyakorolta.
Pl: A játszószőnyeg dudája miért romlott el? Mert sokat játszottál vele, amikor kicsi voltál és elromlott. És miért játszottam sokat? Mert szerettél játszani vele. Miért szerettem játszani? Hmmmm....hát mert érdekes volt, színes. De miért romlott el? Na, kezdhetjük elölről...
Most meg azt játszuk, hogy mindenre az a válasz, hogy miért. Miért szopizza az ujját Zsófi? Miért tetted oda a lábad? Miért felejtettél el szilvát hozni uzsonnára? Miért nőtt ilyen kicsire Zsófi? Miért dumált Zsófi? És mindezt kb. egy percen belül...

1 megjegyzés:

  1. Megnyugtatlak, nálunk még mindig tart ez a korszak :) Csak a miértek mellé jöttek a másfajta kérdések. (Hol, mikor, ki) Zsófiék

    VálaszTörlés