Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2013. január 21., hétfő

Mindenféle Fanniról

Íme egy kis szösszenet Fanniról is:

- a két ünnep között lefekvés előtt (vagy után) többször is elhangzott a következő beszélgetés:
Fanni: "Apa, meg vagyok sértődve!!!"
Zoli: "Miért?"
Fanni: "Mert ma sem találkozhattam a barátaimmal az oviban, főleg Lilivel nem tudtam találkozni!!!"
- tudvalevő, hogy Fanni elég válogatós, az ünnepek után oda jutottunk, hogy kb. csak a köretet volt hajlandó magára enni, krumplit, tésztát, kiflit evett volna magára...de, egy hirtelen ötlettől vezérelve bevezettük a kéttányéros evést: azaz kistányérban kap vegyesen, amit meg kell ennie ahhoz, hogy legyen desszert, de persze kap külön is, hogy jól is lakjon :-),
- imádja Zsófit, nagyon sokat játszik vele, sokat ölelgeti, de persze sokat veszekszik is vele, ha Zsófi nem azt csinálja, amit Fanni kigondolt (pl. ha nem akar fogócskázni, nem adja oda a nála lévő játékot Fanninak :-)),
- néhány aranyos mondás Fannitól:
     - "megszáradt a hús, nagyon szeretem a megszáradt húst" - kicsit szárazabb lett a grillhusi :-),
     - "megvertem a lábam",
     - "olyan éhes voltam, hogy majdnem szétdőltem",
     - "finom volt ma az oviban az ebéd, volt rizs, halrudacskák és rajta volt a tartalma" - azaz a tartármártás :-),
- Zolival azt játszották, hogy amit Zoli mond, azt Fanni elismétli, Zoli egyszer ezt mondta: "én vagyok a legrosszabb gyerek a világon", mire Fanni így szólt: "Zsófi" :-))),
- oviról majd lesz egy külön bejegyzés, amint lesz időm letölteni a decemberi képeket :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése