Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2013. január 15., kedd

Gyerekszáj

Mesékről beszélgettünk Fannival, mondta, hogy neki a Csipkerózsika a kedvence (mert ugye rózsaszín a ruhája), kérdeztük, hogy mi történik benne:
Fanni: Csipkerózsika alszik.
Mi: Mennyit alszik?
Fanni: Száz évet.
Mi: És ki ébreszti fel?
Fanni: A herceg (vagy királyfi? már nem is emlékszem, hogy mit mondott...)
Mi: És hogyan?
Fanni: ÉBRESZTŐŐŐŐŐ!!!! :-D

Fanni megevett egy egész szelet dobos tortát, mire Zoli meglepődve megkérdezte: Betoltad az egészet?
Mire Fanni: Hát nem, azért vágtam. :-D

Fanni egyik nap megfogta az arcát és megszólalt: Anya, itt egy nagy kattanás!!! (azaz pattanás)

Fanni imád viccelődni!!! Mindig, mindennel és mindenkivel, ja és mindenhol!!! Egyik nap kerestem a telefonom, erre Fanni megszólalt: "feltetted a lámpára" és kacagott egy nagyot :-D

Fanni: "Anya, játsszál már velem, nem akarok mindig én nyerni!!!" Na, azért ez sem egy tipikus gyerekmondás, a gyerekek általában azért nyerni akarnak, nem?!

Január első hétvégéjén játékbolt mellett mentünk el, mire Fanni megszólalt: "Vegyetek nekem új játékot". Mintha nem is most lett volna karácsony :-oooo

Végül még egy régebbi Fannitól, méghozzá a Mikulásról. Már írtam ugye, hogy Zsófi egyszer mit is mondott a Mikulással kapcsolatban (pizsama, Mikujás, Tata), karácsony előtt valamikor Fanni megszólalt a fotelben fészkelődve: "Anya, én tényleg azt hittem, hogy amikor Tata elment dolgozni, akkor beöltözött Mikulásnak és ő jött vissza. Tünde is azt hitte. De nem, tényleg a Mikulás jött!!!" Köpni-nyelni nem tudtam hirtelen :-).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése