Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. július 22., vasárnap

Hatvani hét

Ezen a héten Hatvanban nyaraltunk. A csajok nagyon élvezték és én is tudtam kicsit pihenni kicsit :-). Éééééés Zsófi ismét nagyon sokat fejlődött, nem csoda, hiszen állandóan foglalkozott vele valaki, azaz folyamatosan fogta valaki a kezét és sétált vele. Jól el is fáradt minden nap :-). Íme néhány fotó a már eddig feltetteken kívül:

A rakott zöldbab így sokkal finomabb

Fanni segít tésztát gyúrni :-)


Bibis az ujjam

Kinder sütit ettem :-)

Fanni segít törölgetni


Szemüveg az TABU!!!!!

Én is tudok írni, igaz, az asztalt is jó lesz védeni tőlem :-)


Megszereztem és csörög!!!!!

Fanni, bújj oda Zsófihoz egy kicsit :-D
Esti mese Mamával

Ti-táááááá

Én is elolvastam az újságot :-D

Teccci (tetszik)


Ébredés utáni hangulatban :-)

Dédivel

Szombat este hancúrozás Zolival:





Elfáradtam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése