Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. május 16., szerda

Ovis hét

A múlt heti ovis összefoglalóval is adós vagyok még, íme:

Fanni a képek alapján egyre jobban élvezi az ovit (azt mondja, hogy nem szereti...), a reggeli elválások pedig továbbra is nehezek. Néha működik az ablakból integetés, ilyenkor nem sír, de ezt nem sokszor akarja...
Azt szokták mondani, hogy a gyerekek az oviban másképp viselkednek, mint otthon, ott nincs hiszti, szépen esznek, szépen alszanak. Ez utóbbiról egyelőre ugye nem tudok nyilatkozni, de egy biztos: Fanni az oviban sem eszik rendesen (sőt...) és ott is hisztizik. A héten két hisztitéma volt (rájött, hogy a reggeli sírással nem ér el semmit, ezért keresett más okot...):
1. az udvaron a nagy melegben kötelező vizet inni, de ő nem akart (nem értem a dolgot, mert imádja a vizet)...márpedig ő sem az a típus, aki 30 fokban az árnyékban ücsörög, hanem körbe-körbe rohangál a napon...gyerek :-)
2. a nagy melegben bekenik őket naptejjel, amit Fanni nem szeret (én itthon nem kenem, mert 11 után már ilyenkor nem vagyunk kint az udvaron)...ha jól értettem azért, mert Éva néni túl magas és fel kell nézni rá?!?!?!?! hogy miért nem szeret felnézni valakire? :-D
Evés szempontjából újabb sikert könyvelhettünk el: megette a spenótot!!!! Az ovó néni azt hitte azért, mert ez a kedvence, de mondtam neki, hogy kb. egy éves kora óta nem hajlandó megenni :-)
A héten új játékokat is kipróbált: homokozott és gyurmázott az udvaron, már csak a csúszda szűz ilyen szempontból, kíváncsi vagyok, mikor avatja majd azt is fel :-)




Fordult a kocka: ő játszik és más nézi :-)



A tarhonya is kedvenc, abból is szokott enni

Fél a farkastól...pedig már nem is a kismalacos mese volt,
hanem a három pillangó...




Egyik kedvenc képem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése