Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. március 14., szerda

Zsófi kúszik!!!!!!! :))))))

Legalábbis előre halad, a parkettán előre húzza magát a kezeivel, lábbal még nem dolgozik, de innen már asszem hamar rájön majd a dologra :) Tegnap délután fél métereket haladt előre, de este már két métert is megtett így :).
Ami érdekes, hogy ő is olyan, mint Fanni volt...akkor tanul valami újat vagy akkor produkálja magát, amikor már hullafáradt és nem akar aludni vagy épp este pancsi előtt.
És hogy miért is indult el? Tipp? Nem, nem a távirányító és nem, nem a mobil...a vasaló zsinórja (épp vasaltam volna, amikor délután nem akart aludni és kihoztam, gondoltam, elpakolom a vasalót, de Zsófinak nagyon tetszett a fehér kábel...olyannyira, hogy odacsúszott érte...én meg septiben elpakoltam :D).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése