Vonalzó

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2015. február 11., szerda

Gyerekszáj

Két vicces momentum a közelmúltból:

Fanni:Anya, Apa, mit jelent az, hogy hagyján?
Miután megpróltuk elmagyarázni, egy példán is szemléltettük: két gyerek beszélget, egyikük megszólal: " Én 10 perc alatt felöltöztem reggel!", mire a másik: " az hagyján! Az én rekordom két perc!"
Fanni: " az hagyján! Én fel sem öltöztem!"
 Pár percig dőltünk a röhögéstől, még Fanni is :-D

Ma esti sztroi:
Minden esti lefekvésnek megvan a maga rutinja, ki, mit, milyen sorrendben mond, erre a másik mit válaszol...ma este elkezdtem a rutint Fanni helyett is mondani, mivel ő látszólag nem akarta, erre rám szólt: "Anya,ma nem mondjuk! Várjuk a Fogtündért!!!" :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése